Yhdistyksestä

Tervetuloa tutustumaan Itä-Suomen Rotukissayhdistyksen toimintaan. Toivomme, että kotisivuistamme olisi Sinulle hyötyä kissaharrastuksessasi, varsinkin jos jo omistat kissan tai olet aikeissa hankkia sellaisen.

Itä-Suomen Rotukissayhdistys ry eli ISROK on perustettu vuonna 1986, sen kotipaikkana on Kuopio ja toiminta-alueena itäinen Suomi. Suomen Kissaliittoon kuuluvan yhdistyksen jäsenluku on tällä hetkellä vähän yli 400.

Toiminta koostuu yleisen kissatietouden jakamisesta, näyttelyiden järjestämisestä ja muusta yhteisestä toiminnasta kissojen hyväksi. ISROK järjestää toiminta-alueellaan vuosittain kaksi kansainvälistä rotukissanäyttelyä sekä kahdesta kolmeen esittelynäyttelyä.

Yhdistyksen toimintaa johtaa ja sen asioita hoitaa yhdistyksen syyskokouksen valitsema hallitus.

Jos sinulla on jotain kysyttävää tai ehdotuksia yhdistyksemme toiminnan suhteen, voit lähettää meille viestin osoitteeseen isrok @ isrok.fi (poista välilyönnit osoitteesta)